RECLAMA TA AICI

Contactează echipa de marcheting pentru a obține o oferta personalizată


DESIGN & REDESIGN WEBSITE

Dolce Vita Ballroom

Evenimente

RECLAMA TA AICI

Contactează echipa de marcheting pentru a obține o oferta personalizată


DESIGN & REDESIGN WEBSITE

Dolce Vita Ballroom

Evenimente

Influenceriţă, acuzată că a aruncat la gunoi o pungă cu produse Lidl, după ce le-a promovat

TikTok-ul a luat foc după ce au apărut informaţii că Sânziana Negru şi iubitul ei, Ştefan Floroaica, au aruncat la gunoi o pungă plină cu produse nedesfăcute de la Lidl, imediat după ce au filmat un clip de promovare, arată paginademedia.ro.

Sânziana Negru şi Ştefan Floroaica, influenceri cu sute de mii de urmăritori pe Instagram şi TikTok, au participat, zilele acestea, la festivalul Electric Castel în Bonţida, judeţul Cluj. Ambii au venituri consistente din promovarea pe paginile lor a diverselor branduri, de la cosmetice, la haine sau alimente. În acest context, cei doi au creat un clip de promovare a magazinului Lidl, care este un partener de tradiţie al festivalului Electric Castle.

Clipul, care între timp a dispărut de pe paginile ei de socializare, o prezenta pe Sânziana Negru care le spunea fanilor că merge să cumpere o plasă cu diverse produse de la Lidl, urmând ca iubitul ei să ghicească conţinutul. În total au fost 10 produse, printre care un ecler Electric Castel, pui la rotisor, cârnaţii „preferaţi” ai lui Ştefan Floroaica (după cum el i-a numit), chipsuri, covrigi, limonadă. Mai departe, Sânziana Negru, ţinând strâns în braţe punga pe care scria Lidl, s-a jucat de-a „ghicitul” cu Ştefan Floroaica.

La câteva ore după apariţia clipului, un internaut, Avram Grigore, a povestit pe TikTok şi pe Instagram cum, imediat după ce a terminat de filmat, l-a văzut pe Floroaica că a luat punga şi a aruncat-o la gunoi. Tot el a postat şi o poză cu punga de la Lidl şi produsele din ea.

La scurt timp după ce dezvăluirile au început să circule în online, fanii Sânzianei au început să o critice în comentarii, iar clipul de promovare al Lidl a dispărut de pe pagina vedetei.

Între timp fanii s-au îndreptate şi către Lidl pentru a cere o reacţie legată de gestul celor doi. Compania a şi răspuns unora dintre ei: „Am aflat cu tristeţe, din social media, despre gestul Sânzianei şi al partenerului ei, pe care nu ni-l explicăm. Lidl este partener fondator al Reţelei Băncilor pentru Alimente, iar combaterea risipei alimentare este un pilon foarte important al strategiei noastre de sustenabilitate. Implementăm constant măsuri antirisipă în operaţiunile noastre şi susţinem băncile pentru alimente atât cu produse cât şi financiar, pentru a-şi putea extinde infrastructura. Ne încurajăm clienţii să reducă risipa alimentară prin campanii, postări, tips and tricks despre cum poţi folosi alimentele rămase în frigider, prin acţiuni de vânzare accelerată a produselor care se află aproape de ieşirea din perioada de valabilitate sau prin mesaje afişate în magazinele noastre. Urmează să avem o discuţie cu Sânziana pe această temă şi vom analiza şi reevalua colaborarea cu ea. Ne pare foarte rău că a recurs la acest gest şi te asigurăm că angajamentul nostru de a lupta împotriva risipei alimentare este ferm şi vom continua să extindem măsurile pe care le luăm în acest sens.”

Articole similare:

Ultima oră:

Alte articole:

Evenimente recomandate:

„One Step to Infinity. Brâncuși – UNESCO 2024”

Este ziua în care operele lui Constantin Brâncuşi de la Târgu-Jiu vor fi incluse în Patrimoniul Mondial UNESCO.

Plasare produse:

INFINIT HITS: