RECLAMA TA AICI

Contactează echipa de marketing pentru a obține o oferta personalizată


DESIGN & REDESIGN WEBSITE

Dolce Vita Ballroom

Evenimente

RECLAMA TA AICI

Contactează echipa de marketing pentru a obține o oferta personalizată


DESIGN & REDESIGN WEBSITE

Dolce Vita Ballroom

Evenimente

11:40 Pe ce au dat românii 180 de milioane de euro de Black Friday

Românii au cumpărat de Black Friday produse în valoare de aproape 180 de milioane de euro într-o singură zi, arată datele unui retailer online. În topul cumpărăturilor sunt kilograme de aur și tone de carne de porc, scrie Agerpres.

Cea mai variată comandă a avut valoarea de 17.000 lei şi a cuprins 53 de produse din ofertele celor mai cunoscute magazine online şi a sellerilor din Marketplace din categorii precum mobilă, electrocasnice mici, articole sportive, produse pentru gătit, electronice mari, produse pentru casă.

Pe parcusul zilei, mai mult de 12.600 de comercianţi din Marketplace, prezenţi cu oferte în Black Friday, au vândut peste 798.000 de produse, iar evenimentul continuă. Potrivit datelor, peste 83% dintre comenzile plasate până la ora 19:30 au fost efectuate cu livrare la easybox în localităţile în care serviciul este disponibil.

„Varietatea mare de produse şi preţurile foarte bune au făcut ca interesul pentru Black Friday să depăşească toate aşteptările. Clienţii au adăugat în coşul de cumpărături, în medie, 4,9 produse din mai multe categorii, de la electrocasnice mici, la produse pentru casă, cosmetice, băcănie sau hrană pentru animale”, a declarat CEO eMag.

Principalele categorii comandate, până la ora 19:30, au fost: 93.000 de produse fashion & sport; 519.000 de produse cosmetice, suplimente şi îngrijire personală; 620.000 de băuturi, băcănie, hrană pentru animale şi curăţenie; 344.000 de jucării şi articole pentru copii; 122.000 de laptopuri, IT, birotică, papetărie şi cărţi; 87.000 de tv, audio-video şi gaming; 150.000 de telefoane, tablete, wearables şi căşti; 146.000 de electrocasnice mici; 178.000 de produse de mobilă şi casă.

Printre produsele speciale vândute până la ora 19:30 se numără: 6,1 kg de aur; 17 autoturisme; 47 tone de carne de porc şi mezeluri; 2.000 de nopţi de cazare; 3.500 de vouchere de avion; 2.000 de pachete de sănătate.

În acelaşi timp, 73,35% dintre comenzi au fost achitate cu cardul online, iar aproape 24% dintre vânzări a fost achitate prin My Wallet sau prin multiplele soluţii de creditare disponibile la magazinele online.

Articole similare:

Ultima oră:

Alte articole:

Evenimente recomandate:

„One Step to Infinity. Brâncuși – UNESCO 2024”

Este ziua în care operele lui Constantin Brâncuşi de la Târgu-Jiu vor fi incluse în Patrimoniul Mondial UNESCO.

Plasare produse:

INFINIT HITS: