Retailerul olandez Action, activ pe piaţa produselor non-food, se pregăteşte să intre în România, spun sursele ZF. Grupul a început, de altfel, recrutările pentru poziţii de management, încercând mai întâi să contureze o echipă de bază.
România va fi astfel cea de-a 13-a ţară pentru olandezii de la Action, care se vor lupta cu Pepco şi Tedi pe piaţa articolelor pentru casă cu preţuri mici.
„Avem 1.500 de produse (cam un sfert din total – n.red.) cu preţuri de sub 1 euro (5 lei). Preţul mediu în magazinele noastre e de 2,2 euro (11 lei). Avem în total 6.000 de articole din 14 categorii, respectiv decoraţiuni, curăţenie, sănătate, jucării, haine, bricolaj, îngrijire personală etc. În fiecare săptămână adăugăm 150 de bunuri noi în ofertă“, se arată într-o prezentare a companiei.
Pornit în 1993, în Olanda, businessul s-a extins pentru prima dată dincolo de graniţe în 2005. Astăzi, Action are prezenţă în 12 ţări.