RECLAMA TA AICI

Contactează echipa de marketing pentru a obține o oferta personalizată


DESIGN & REDESIGN WEBSITE

Dolce Vita Ballroom

Evenimente

RECLAMA TA AICI

Contactează echipa de marketing pentru a obține o oferta personalizată


DESIGN & REDESIGN WEBSITE

Dolce Vita Ballroom

Evenimente

Audiențe uriașe! Slovacia – România, un meci de peste 4 milioane de români

Audienţe uriașe pentru Pro TV cu cel de-al treilea meci al României la Euro 2024. Peste 4 milioane de români au fost cu ochii pe meciul tricolorilor cu Slovacia, care a dus la calificarea ţării noastre în optimile de la Euro 2024, după un egal de 1-1, arată paginademedia.ro.

Vârful de audienţă a fost atins la ora 20.53, aproape de finalul meciului, când 4,9 milioane de români erau alături de tricolori. Cifrele sunt apropiate de meciul de sâmbătă al României cu Belgia, difuzat sâmbătă la o oră mai târzie, şi care a avut o medie de 4,1 milioane de telespectatori.

NAŢIONAL. Meciul Slovacia – Romania a ţinut în faţa televizoarelor peste 4 milioane de români în fiecare minut de difuzare. Postul a avut şi o cotă de piaţă record, de 62,9. Asta înseamnă că, dintre toţi românii care aveau televizoarele deschise la ora meciului, peste 60% erau pe Pro TV. Kanal D a avut poziţia secundă, cu cifre de 10 ori mai mici decât ale Pro TV.

COMERCIAL. Pe publicul comercial al Pro TV (naţional 21-54 ABCD), postul a avut cifre-record. Postul de televiziune a atras peste 1,5 milioane de telespectatori pe publicul comercial şi o cotă de piaţă uriaşă de 76%.

URBAN. La oraşe, meciul României de la Euro a fost urmărit de peste 2,6 milioane de telespectatori şi a avut o cotă de piaţă de 65,6%. Pe acelaşi interval, Kanal D era pe locul al doilea cu cifre de peste 10 ori mai mici decât ale liderului.

Audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Slovacia – România de la euro, la nivel NAŢIONAL:

  1. Pro TV – 4.055.000 (23,2 rating, 62,9 share)
     
  2. Kanal D – 403.000 (2,3 rtg, 6,2 share)
     
  3. Antena 1 – 362.000 
     
  4. Happy Channel – 197.000
     
  5. Romania TV – 160.000
     
  6. Antena Stars – 113.000

Articole similare:

Ultima oră:

Alte articole:

Evenimente recomandate:

„One Step to Infinity. Brâncuși – UNESCO 2024”

Este ziua în care operele lui Constantin Brâncuşi de la Târgu-Jiu vor fi incluse în Patrimoniul Mondial UNESCO.

Plasare produse:

INFINIT HITS: