RECLAMA TA AICI

Contactează echipa de marketing pentru a obține o oferta personalizată


DESIGN & REDESIGN WEBSITE

Dolce Vita Ballroom

Evenimente

RECLAMA TA AICI

Contactează echipa de marketing pentru a obține o oferta personalizată


DESIGN & REDESIGN WEBSITE

10:14 „Ostașul” Ciucă ne costă milioane de euro

Site-ul de investigații Snoop.ro a cercetat situația panourilor care au umplut țara pentru marketingul cărții lui Nicolae Ciucă, „Un ostaș în slujba țării”. Într-un răspuns oficial către ziariști, PNL a recunoscut că publicitatea cărții, care a intrat în a patra lună, costă 510.000 de euro pe lună, aici intrând chiria expunerii publicitare, TVA și taxele locale. Partidul a mai achitat din bani publici încă 450.000 de euro pentru producerea și montarea panourilor care promovează cartea lui Nicolae Ciucă. Cu totul, deja a costat 2 milioane de euro și merge la 4 milioane până în noiembrie.

În perioada 10 mai – 9 iunie 2024 a fost pentru prima oară din 2015, de când legea română a interzis publicitatea electorală outdoor, când un partid și-a păstrat panotajul în timpul campaniei. În locul unui mesaj electoral al lui Nicolae Ciucă, pe panouri a apărut, în orașe, pe străzi și autostrăzi, imaginea cărții lui Nicolae Ciucă, cu figura aceluiași politician pe copertă.

Din mai și până acum, campania s-a derulat deja pe trei luni și e prevăzută să continue până în noiembrie-decembrie. Cine a finanțat și cât costă, dezvăluie siteul de investigații Snoop, într-un articol publicat miercuri dimineața.

400 de panouri = 510.000 de euro pe lună

400 de panouri de outdoor cu imaginea lui Nicolae Ciucă sunt prezente în orașele, pe autostrăzile și pe drumurile naționale din România. Imaginea lui Ciucă se reflectă în 762 de afișaje, a comunicat oficial PNL, la cererea jurnaliștilor site-ului nonprofit Snoop.ro. Unele panouri, complexe, au mai multe afișaje, de aceea numărul de „fețe” din răspunsul PNL e mai mare decât cel al panourilor.

Pentru perioada 15 mai – 15 iunie, care s-a suprapus în bună măsură peste campania electorală, prețul a fost de 510.000 de euro, reprezentând chiria, TVA și taxe locale, susține PNL. În plus, conform liberalilor, ei au mai plătit 450.000 de euro,  o singură dată la începutul campaniei, pentru producerea panourilor cu volumului lui Ciucă și pentru montarea lor.

Totalul de până acum al publicității outdoor pentru carte a fost de 2 milioane de euro. Până la finalul anului, afișarea volumului lui Nicolae Ciucă va costa, în total, peste 4 milioane de euro. 

Articole similare:

Ultima oră:

Alte articole:

Evenimente recomandate:

„One Step to Infinity. Brâncuși – UNESCO 2024”

Este ziua în care operele lui Constantin Brâncuşi de la Târgu-Jiu vor fi incluse în Patrimoniul Mondial UNESCO.

Plasare produse:

INFINIT HITS: