RECLAMA TA AICI

Contactează echipa de marketing pentru a obține o oferta personalizată


DESIGN & REDESIGN WEBSITE

Dolce Vita Ballroom

Evenimente

RECLAMA TA AICI

Contactează echipa de marketing pentru a obține o oferta personalizată


DESIGN & REDESIGN WEBSITE

Dolce Vita Ballroom

Evenimente

Vîlceanu: Dezvăluirile pe acest subiect ne fac să ne punem și mai multe întrebări

Dan Vîlceanu, fost preşedinte PNL Gorj şi fost secretar general al partidului, afirmă că publicul şi membrii PNL trebuie să ştie cum au fost folosite fondurile primite ca subvenţie din bugetul statului.

  • „Iohannis, Helvig, Ciucă, Bode, Rareș, Motreanu și Flutur o să vorbească la un moment dat, că vor sau nu, iar noi vom afla cu toții aspecte din cea mai neagră perioadă din existența PNL. Odată cu preluarea conducerii PNL de către aceste personaje, jurnalistul Cristian Andrei, care scrie constant despre banii cheltuiți de partide, în și în afara campaniilor, a primit pentru prima dată un răspuns de la PNL cum că NU i se pot oferi informații despre destinația banilor primiți de partid ca subvenție de la bugetul statului. Până la această conducere, atât eu, cât și ceilalți secretari generali ai partidului dinaintea mea am oferit aceste informații. Publicul și membrii PNL trebuie să știe cum au fost folosite fondurile partidului, mai ales că vorbim de sume foarte mari primite cu titlul de subvenție de la bugetul de stat. Cred că românii trebuie să știe cum sunt cheltuite fondurile tuturor partidelor politice. Dezvăluirile pe acest subiect ne fac să ne punem și mai multe întrebări” notează Vîlceanu, sâmbătă, pe Facebook.

Site-ul de investigații Snoop a aflat că ANAF a încheiat, în aceste zile, un control care a concluzionat că „acțiunea de campanie «Echilibru și Verticalitate», de pe pe TikTok, a fost plătită din banii Partidului Național Liberal”. Informația a fost confirmată pentru Snoop din discuțiile și corespondența purtată chiar cu firma Kensington Communication, care a realizat campania plătită de PNL.

130 de influenceri, cooptați de compania Kensington Communication, angajată de PNL și care s-a folosit de platforma FameUp, au lansat în luna noiembrie 2024, înaintea alegerilor prezidențiale, o campanie intitulată ”Echilibru și Verticalitate”, cu haștagul  #EchilibrușiVerticalitate. Influencerii au primit un scenariu și au transmis într-un video, către public, calități ale unui viitor președinte, fără să-l numească. Unii influenceri au scris, însă, în comentariile de la video: „Călin Georgescu”, după cum au sesizat mai multe persoane. Iar, comentariile la întreaga campanie s-au umplut de ”Votez Călin Georgescu”.

Serviciul secret al Ministerului de Interne a înaintat către CSAT o notă în care susține că a analizat campania #EchilibrușiVerticalitate, care a fost prezentată publicului drept „campanie care viza creșterea nivelului de conștientizarea cu privire la importanța participării la vot”. În realitate, susține documentul descretizat de CSAT în 5 decembrie, campania #EchilibrușiVerticalitate a fost una politică, făcută pentru Călin Georgescu.

Articole similare:

Ultima oră:

Alte articole:

Evenimente recomandate:

„One Step to Infinity. Brâncuși – UNESCO 2024”

Este ziua în care operele lui Constantin Brâncuşi de la Târgu-Jiu vor fi incluse în Patrimoniul Mondial UNESCO.

Plasare produse:

INFINIT HITS: